Livrare standard (GRATUIT):
  • Selectează metoda de livrare "Curier rapid" atunci când plasezi comanda.
  • Comenzile pot fi expediate în ziua în care ați plasat comanda, sau a doua zi, în timpul programului de lucru, de Luni până Vineri.
  • Produsele vor fi livrate în 2 - 5 zile lucrătoare, în funcție de compania de curierat.
Verificare comenzi

Ai posibilitatea de a revizui comanda la secțiunea "istoric comenzi" din cadrul contului tău de client, făcând click pe butonul "Contul meu" din magazinul nostru.

Daca nu ai creat un cont de client și ai comandat ca un oaspete, poți urmări comanda prin intermediul secțiunii "Urmărire comenzi fără cont client" din magazinul nostru.

De asemenea, poți solicita codul de urmarire al AWB-ului la adresa comenzi@napapijri.ro.

Note:
  • Scopul nostru este de a livra conform mențiunilor de mai sus, însă nu putem garanta perioada livrării întrucat expedierile sunt gestionate de compania de curierat și pot fi supuse perioadelor de vacanță sau situațiilor neprevăzute.
  • Dacă doriți modificarea adresei de livrare după plasarea comenzii, vă vom oferi suport în relația cu compania de curierat pentru redirecționarea la o altă adresă. Pentru a solicita o modificare a adresei de livrare, vă rugăm să ne trimiteți un mesaj sau să ne apelați în timpul programului de lucru folosind datele de contact de la pagina: www.napapijri.ro/contact
  • În situația în care curierul nu gasește pe nimeni la adresa de livrare din comandă, se va încerca încă o livrare. Pentru a evita acest lucru, vei primi un sms de confirmare a livrarii de la compania de curierat, în ziua programată pentru predarea coletului / coletelor din comandă.
  • Toate produsele se livrează din stoc, de la depozitele și punctele noastre de lucru. În situația în care aveți mai multe produse în comandă, care se află în depozite diferite, ne rezervăm dreptul de a întarzia expedierea până când cumulăm într-o singură livrare toată comanda.

Livrăm doar pe teritoriul României.

Livrările în afara ariei de acoperire a curierului pot fi redirecționate către cel mai apropiat sediu al companiei de curierat. În această situație veți fi contactat de către un reprezentant pentru a confirma livrarea comenzii de la o altă adresă decât cea furnizată în comandă.