Cum să faci un retur

icon@2x_returns.svg?fmt=png8-alpha&wid=46
1. Lansează cererea de retur și obține "eticheta de returnare" - AWB pentru livrarea catre noi

Trimite-ne o solicitare de retur folosind una din variantele:

  • Mergi la secțiunea istoricul comenzilor din contul tau de client, fă click pe butonul "detalii" din dreptul comenzii pe care o dorești returnată, apoi folosește formularul din pagină pentru retur. Pentru a putea folosi formularul, comanda trebuie sa fi ajuns deja la tine și sa aibă status "Livrată".
  • Dacă nu ai creat un cont de client la plasarea comenzii, poți accesa pagina urmărire comenzi fără cont client, unde trebuie sa completezi codul comenzii primit pe email și adresa de email.
  • Dacă nu îți amintești adresa de email folosită sau nu găsești codul comenzii, ne poti trimite un email la adresa retur@napapijri.ro prin care să soliciți returnarea produselor.

Te rugăm să menționezi adresa și ziua în care dorești să fie ridicat coletul, precum și contul IBAN în care dorești sa iți rambursam suma achitată (excepție o fac comenzile achitate cu online cu cardul sau prin OP, caz în care vom vira rambursul în același cont din care s-a facut plata).

Vei primi înapoi pe email "Eticheta de returnare - (AWB)" pe care va trebui să o lipești pe colet.

icon@2x_pack.svg?fmt=png8-alpha&wid=46
2. Împachetează produsele într-un colet

Pune produsele înapoi în ambalajul în care le-ai primit, dacă este posibil, și atașează eticheta de retur (AWB-ul primit de la noi).

Poți folosi un alt ambalaj, însă te incurajăm să reciclezi ambalajul primit inițial.

icon@2x_Drop.svg?fmt=png8-alpha&wid=46
3. Predă coletul curierului

Așteaptă sosirea curierului în ziua programată pentru preluarea returului și predă coletul acestuia pentru a fi livrat către noi.

icon@2x_Wait.svg?fmt=png8-alpha&wid=46
4. Așteaptă confirmarea procesării returului și a rambursării sumei achitate inițial.

Vei primi o confirmare în momentul în care returul si rambursul au fost procesate.

Dacă ai nevoie de informații suplimentare, nu ezita să ne contactezi folosind datele de contact sau formularul de la pagina Contact.

Nota: dacă nu dorești să urmezi procedura descrisă mai sus, poți folosi orice altă metodă de livrare pe care o preferi. În această situație costul returnării produselor va fi suportat de către tine, iar riscul pentru pierderea sau manipularea incorectă a coletului / coletelor cade în responsabilitatea ta, până când produsele ajung la noi.

Politica de retur - Informații pentru consumatori

Pentru produsele comandate online, livrate catre consumator, care nu au fost folosite si care nu au fost deteriorate, aveţi dreptul de a vă retrage din prezentul contract de vanzare - cumparare, fără a preciza motivele, în termen de 14 zile calendaristice.
Perioada de retragere expiră după 14 zile începând de la ziua la care intraţi dv. sau o parte terţă, alta decât transportatorul, indicată de dumneavoastră, în posesia fizică a produsului / produselor.

Pentru a vă exercita dreptul de retragere trebuie să ne informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Puteți trimite la adresa noastra de email retur@napapijri.ro o declaraţie neechivocă, sau puteți accesa contul de client, selecta comanda și trimite un mesaj prin care să solicitați returul.
Dacă nu ați creat un cont de client la plasarea comenzii, puteți accesa pagina "Urmărire comenzi fără cont client", unde trebuie sa completați codul comenzii primit pe email și adresa folosită la plasarea comenzii.

Pentru a respecta termenul-limită de retragere este suficient să trimiteţi comunicarea privind exercitarea dreptului de retragere înainte de expirarea perioadei de retragere.

Dacă vă retrageţi, vom rambursa valoarea produselor achizitionate de dumneavoastra, fără întârzieri nejustificate şi, în orice caz, nu mai târziu de 14 zile calendaristice de la data la care suntem informaţi cu privire la decizia dumneavoastră de a vă retrage din prezentul contract. Vom efectua această rambursare folosind aceeaşi modalitate de plată ca şi cea folosită pentru tranzacţia iniţială, cu excepţia cazului în care v-aţi exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare; în orice caz, nu vi se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări. Excepție de la această regulă o fac comenzile achitate în sistem ramburs, prin compania de curierat, unde vă vom ruga să ne furnizați un cont IBAN în care vom rambursa valoarea comenzii.

Putem amâna rambursarea până la data la care primim înapoi produsele sau până la momentul la care ne-aţi furnizat dovada că aţi trimis înapoi produsele, fiind valabilă data cea mai apropiată.

Informare - http://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/index_ro.htm